Strategianamme on jatkaa kansainvälistä laajentumista
Tavoitteenamme on keskimäärin yli 20 prosentin vuosittainen liikevaihdon kasvu. Pääsemme tavoitteeseemme kansainvälisellä laajentumisella.

Strategia ja kasvusuunnitelma
Uudet markkinat
Kartoitamme jatkuvasti uusia mahdollisuuksia ja pyrimme laajentamaan toimintaamme aktiivisesti uusiin maihin.
Laajempi tuoteportfolio
Laajennamme tuoteportfoliota asiakkaiden tarpeiden mukaan ja pyrimme mahdollistamaan palveluidemme käytön maailmanlaajuisesti, esimerkiksi Mastercard-luottokorttien avulla.
Mukautuminen markkinoihin
Kehitämme tuoteportfoliota maakohtaisesti ottaen huomioon paikalliset tarpeet, käytännöt ja lainsäädännön asettamat puitteet.
Yritysostot
Täydennämme liiketoimintaa yritysostoilla, joilla edesautamme markkinaosuuden kasvattamista, skaalaetujen saavuttamista sekä kansainvälisesti tunnetun brändin luomista. Koronakriisin aikana markkina-asemamme on vahvistunut ja olemme kartoittaneet useampia kiinnostavia ostokohteita.
Lyhyen aikavälin fokusalueet
Toiminnan mukauttaminen nykytilanteeseen
Keskitämme liiketoiminnan fokuksen ulkomaille ja pyrimme
lisäämään Mastercard-luottokorttipalveluiden tarjontaa. Näillä
toimilla pyrimme kohentamaan liiketoimintamme kannattavuutta.
Tehokkuuden ja kannattavuuden kohentaminen
Keskitymme ylimääräisten kulujen karsimiseen sekä vieraan
pääoman rahoituksen kustannusten alentamiseen.
Vakavaraisuuden parantaminen
Keskitymme maksamaan nykyisiä velkojamme etupainotteisesti
pois ja korvaamaan nykyisiä rahoitusvälineitämme edullisemmilla
vaihtoehdoilla.